Panel konsumencki

Panel konsumencki

Analiza danych w biznesie

W projektach badań marketingowych ważnym etapem jest czas, w którym dane jakościowe, ilościowe lub ich połączenie są zbierane i analizowane w celu wyciągnięcia wniosków na podstawie danych. To podstawa, na której można budować strategię biznesową dla rozwoju produktu lub całego przedsiębiorstwa. Panel konsumencki daje możliwość samodzielnego stworzenia badań sprawdzających opinie i satysfakcję klientów. Dzięki niemu projekt, zgromadzenie i analiza danych jest efektywnym elementem innowacji w Twoim przedsiębiorstwie.

Wskaż cel i zrealizuj badanie

– Zdefiniuj problem badawczy, czyli pytanie na które chcesz uzyskać odpowiedź i wskaż, co chcesz osiągnąć dzięki badaniu.

– Panel konsumencki pozwoli rozplanować badanie „krok po kroku”. Internetowa platforma badawcza  to miejsce, gdzie szybko stworzysz krótkie ankiety z prostymi pytaniami jak i rozbudowany kwestionariusz z dodatkowymi treściami audio i video.

– Zbieraj dane i informacje – śledź postęp swoich badań. Dzięki dedykowanym statystykom możesz stale monitorować przebieg realizacji badań.

– W trakcie prowadzenia badania masz stały wgląd do tego, w jaki sposób odpowiadali wskazani przez Ciebie konsumenci. Wyniki rozkładów odpowiedzi są dostępne w ramach przejrzystych wykresów i tabel.

– Zastanów się, które wyniki są istotne dla celu rozwoju Twojej firmy lub produkty.
Od poznania swoich konsumentów do wdrażania nowych rozwiązań, musisz zdecydować, jakie wyniki można wykorzystać, opublikować i rozpowszechniać.

– Wykorzystaj wyniki dla rozwoju. Podejmuj decyzje istotne dla Ciebie.

Panel konsumencki dla zastosowań marketingowych

Jeśli chcesz zbadać zwyczaje w trakcie robienia zakupów swoich konsumentów; ocenić, czy zaprojektowane opakowanie czy też hasło reklamowe sprawdzi się w najbliższej kampanii; dowiedzieć się dlaczego tracisz klientów; dowiedzieć się jakie ceny Twoich produktów zaakceptują Twoi konsumenci oraz prześledzić zwyczajowe korzystanie
z produktów Twojej marki przez odbiorców – Panel badawczy jest odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakich tematów mogą dotyczyć ankiety na panelu konsumenckim?
Najczęściej realizowane są tam badania rynku i opinii, jednak dosyć szerokie pojęcie. Ankiety mogą dotyczyć np. skuteczności kampanii reklamowych, wizerunku marki, preferencji konsumentów, satysfakcji z kupowanych produktów, jak również rynku pracy czy opinii na temat budowy nowej szkoły w centrum Warszawy. By jak najlepiej dopasować tematycznie zaproszenia do badań do konkretnych panelistów, wykorzystujemy dane zawarte w profilu użytkownika.
Czy rejestracja w panelu jest bezpłatna?
Tak, rejestracja na panelu jest bezpłatna.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc wypełniać ankiety na panelu?
Warunkiem jest ukończenie 18 roku życia oraz jedyny warunek techniczny w postaci dostęp do Internetu.