Analiza danych w biznesie
W projektach badań marketingowych ważnym etapem jest czas, w którym dane jakościowe, ilościowe lub ich połączenie są zbierane i analizowane w celu wyciągnięcia wniosków na podstawie danych. To podstawa, na której można budować strategię biznesową dla rozwoju produktu lub całego przedsiębiorstwa. Panel konsumencki daje możliwość samodzielnego stworzenia badań sprawdzających opinie i satysfakcję klientów. Dzięki niemu projekt, zgromadzenie i analiza danych jest efektywnym elementem innowacji w Twoim przedsiębiorstwie.
Wskaż cel i zrealizuj badanie
– Zdefiniuj problem badawczy, czyli pytanie na które chcesz uzyskać odpowiedź i wskaż, co chcesz osiągnąć dzięki badaniu.
– Panel konsumencki pozwoli rozplanować badanie „krok po kroku”. Internetowa platforma badawcza to miejsce, gdzie szybko stworzysz krótkie ankiety z prostymi pytaniami jak i rozbudowany kwestionariusz z dodatkowymi treściami audio i video.
– Zbieraj dane i informacje – śledź postęp swoich badań. Dzięki dedykowanym statystykom możesz stale monitorować przebieg realizacji badań.
– W trakcie prowadzenia badania masz stały wgląd do tego, w jaki sposób odpowiadali wskazani przez Ciebie konsumenci. Wyniki rozkładów odpowiedzi są dostępne w ramach przejrzystych wykresów i tabel.
– Zastanów się, które wyniki są istotne dla celu rozwoju Twojej firmy lub produkty.
Od poznania swoich konsumentów do wdrażania nowych rozwiązań, musisz zdecydować, jakie wyniki można wykorzystać, opublikować i rozpowszechniać.
– Wykorzystaj wyniki dla rozwoju. Podejmuj decyzje istotne dla Ciebie.
Panel konsumencki dla zastosowań marketingowych
Jeśli chcesz zbadać zwyczaje w trakcie robienia zakupów swoich konsumentów; ocenić, czy zaprojektowane opakowanie czy też hasło reklamowe sprawdzi się w najbliższej kampanii; dowiedzieć się dlaczego tracisz klientów; dowiedzieć się jakie ceny Twoich produktów zaakceptują Twoi konsumenci oraz prześledzić zwyczajowe korzystanie
z produktów Twojej marki przez odbiorców – Panel badawczy jest odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.