Jeśli poszukujesz możliwości rozwoju Twojej firmy i chcesz aby produkty i usługi oferowane przez Twoje przedsiębiorstwo były bardziej dopasowane do potrzeb klientów – wykorzystaj możliwości, jakie daje aplikacja SurvGo™.
Aplikacja online, dzięki której poznasz klientów
Program do ankiet SurvGo™ daje możliwość ekspresowej realizacji badań (nawet do 24h) pośród zaangażowanych respondentów zarejestrowanych na panelu www.badanie-opinii.pl. Aktualnie na witrynie badawczej jest zarejestrowanych ponad 100 000 zaangażowanych, rzetelnych, kreatywnych i zróżnicowanych pod wieloma względami respondentów. Definiując próbę badawczą, panelistów można dobrać np. ze względu na:
- płeć;
- wykształcenie;
- sytuację mieszkaniową;
- miesięczny dochód na osobę w gospodarstwie domowym;
- wielkość miejscowości zamieszkania;
- województwo, z którego pochodzi panelista;
- codzienne decyzje zakupowe;
- stan posiadania, np.: samochód, tablet, laptop, komputer stacjonarny samochód;
- zainteresowania, uprawianie sportu, cele korzystania z Internetu, oglądanie telewizji i wiele innych cech definiujących konsumentów.
SurvGo® daje nie tylko sposobność odpowiedniego doboru próby badawczej, pozwala także na kompleksowe skonstruowanie kwestionariuszy ankiet, które trafią do respondentów.
Rozbudowane kwestionariusze ankiet
SurvGo™ to zaawansowany program do ankiet, w którym można stworzyć kwestionariusz w oparciu o gotowe wzory. Ponadto istnieje możliwość stworzenia krótkich i zwięzłych kwestionariuszy zawierających kilka pytań, jak i rozbudowanych badań, zawierających dodatkowe treści o charakterze audio i video.
Po odpowiednim doborze próby oraz wyborze metody ankietyzacji:
- online, generujące niski koszt realizacji, a zarazem umożliwiające przebadanie dużych, zróżnicowanych grup respondentów;
- poprzez urządzenia mobilne we wsparciu ankietera;
- SMS, stosowanych w formie dedykowanego linku lub w wiadomości SMS;
- ankiet głosowych odtwarzanych za pomocą dźwiękowych komunikatów na telefonach komórkowych (podczas trwania ankiety, respondent odpowiada wciskając odpowiednie klawisze numeryczne);
program do ankiet pozwala na stałą kontrolę postępów badawczych i podejrzenie rozkładu odpowiedzi z otrzymanych zwrotów.
Zarządzanie badaniem, analizy i raport
Jeśli planujesz wieloetapowy rozwój Twojej firmy i chcesz co pewien okres czasu sprawdzać efekty po wdrażanych w przedsiębiorstwie strategiach marketingowej, HR lub PR porównuj wyniki z poszczególnych badań wykonywanych cyklicznie.
Dzięki SurvGo™ możliwe jest również eksportować wyniki badań do popularnych formatów np.: XLSX lub CSV albo eksportować raporty do DOCX lub XLSX.
Moduł służący do zarządzania badaniem pozwala dostosować uprawnienia do konkretnych użytkowników za pomocą systemu bezpiecznych kont. Program do ankiet jest dostępny z każdej przeglądarki dostępnej z urządzeń mobilnych lub stacjonarnych.
Wyniki badań są przedstawiane w zrozumiały i przejrzysty sposób, za pomocą wykresów i tabel. Baza odpowiedzi osób ankietowanych jest także możliwa do pobrania.
Dodatkowa jakość – badania NPS
Kluczowymi korzyściami płynącymi z wykorzystania programu do ankiet SurvGo™ jest:
- możliwość samodzielnego projektowania kwestionariuszy do pozyskania opinii klientów, za pomocą profesjonalnego narzędzia;
- realizowanie badań ankietowych jednorazowych lub cyklicznych;
- prowadzenie kompleksowego procesu badań z pełną automatyzacją;
- dostęp do klientów i odbiorców produktów i usług firmy na terenie całej Polski;
- błyskawiczne badania w zakresie satysfakcji i lojalności klientów;
- możliwość otrzymywania automatycznych analiz i raportów;
- zabezpieczenie obsługi badania i zebranych danych;
- konstruowanie różnych typów ankiet wraz z rozmaitymi typami pytań;
- dostęp do różnych form rozsyłania ankiet do respondentów.
Najważniejsze korzyści z przeprowadzonych badań
Zastosowanie wskaźników NPS w trakcie badań umożliwia przeprowadzenie rzetelnego badania satysfakcji klientów. Określenie wskaźnika NPS (Net Promoter Score) polega na sklasyfikowaniu odbiorców jako: Promotorów – polecających produkty, Klientów Neutralnych, czyli osoby neutralne, które mogą łatwo zainteresować się ofertą konkurencji oraz Krytyków marki, które szkodzą na zasadzie tworzenia komunikatów o charakterze czarnego PR i łatwo odchodzą do konkurencji.
Wdrażaj działania na rzecz pozyskania przewagi w branży
Dzięki badaniom prowadzonym przez program do ankiet można wdrożyć działania na rzecz pozyskania przewagi konkurencyjnej, pozyskania nowych klientów i zrozumienia potrzeb klientów, zobaczenia przedsiębiorstwa z perspektywy odbiorcy oraz stały monitoring popularności marki.
Skontaktuj się z ekspertami SurvGo™ lub sprawdź możliwości aplikacji na https://www.survgo.com/